رئيس مركز ملي اقيانوسشناسي مشكلات كشند قرمز كاهش يافته است

کهکشان دانش: رئيس مركز ملي اقيانوسشناسي گفت: مشكلات كشند قرمز در آبهاي جنوب ايران كاهش يافته است.وحيد چگيني گفت: پديده كشند قرمز هنوز در آبهاي جنوب ايران وجود دارد ولي مشكلات اين پديده بسيار كاهش يافته و در برخي از مناطق حل شده است.
وي ادامه داد: جلسات كميته ملي مبارزه با كشند قرمز به صورت متداول برگزار ميشود و در جلسه آخر در مورد ساختار اين كميته بحث و بررسي شد.
رئيس مركز اقيانوسشناسي افزود: احتمال دارد كميته ملي مبارزه با كشند قرمز به صورت دائمي شود و برخي از كارشناسان نيز معتقدند كه در فصل پاييز با شكوفايي مجدد اين پديده مواجه خواهيم بود.
+ نوشته شده در سه شنبه بیستم مرداد ۱۳۸۸ ساعت 11:22 توسط مجتبی گروسی