مصاحبه با نیما شاهرخ شاهی : برای مبارزه کردن آمادهام
|
| ||
سینماتوگراف:«بازیگر باید مبارزهکردن را بلد باشد و از مبارزه نفسگیر در هر تجربه به هیجان بیاید». نیما شاهرخشاهی وقتی از این مبارزه هیجانآور میگوید، با اشتیاق خاصی حرف میزند و معتقد است تجربههایی که چندان دوستشان ندارد یا نتیجهای که... | ||
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم خرداد ۱۳۸۷ ساعت 14:50 توسط مجتبی گروسی
|




