نمايشگاه توانمنديهاي ملي فناوري نانو به كار خود پايان داد
|
|
|
کهکشان دانش: نخستين نمايشگاه توانمنديهاي ملي فناوري نانو شب گذشته به كار خود پايان داد. |
|
به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، شاهوردي مدير كارگروه توسعه فناوري و توليد ستاد نانو در مارسم اختتاميه نخستين نمايشگاه توانمنديهاي ملي فناوري نانو كه در كانون آفرينشهاي فرهنگي و هنري تهران برگزار شد، گفت: اين نمايشگاه با هدف آشنايي با توانمنديهاي موجود كشور، گسترش درك عمومي نسبت به فناوري نانو، افزايش تعامل ميان واحدهاي فعال و جذب سرمايه و تسهيل در انعقاد قراردادهاي انتقال فناوري برگزار شد. |
