سه قطب علمي جديد مجوز فعاليت دريافت كردند

کهکشان دانش: دبير شوراي قطب‌هاي علمي وزارت علوم گفت: در سال جديد مجوز فعاليت سه قطب علمي در حوزه‌هاي كشاورزي، دامپزشكي و فني مهندسي صادر شده است.

فيروز بختياري‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي فارس گفت: هم اكنون در كشور 110 قطب علمي وجود دارد و بيشترين قطب‌هاي علمي در استان تهران متمركز هستند.
وي تصريح كرد: هم اكنون در دانشگاه‌هاي شهرهاي تبريز، مشهد، كرمان، شيراز، اصفهان، گيلان، كرمانشاه و همدان قطب علمي وجود دارد و تاسيس قطب علمي در ديگر نقاط كشور نيز در دست بررسي است.
دبير شوراي قطب‌هاي علمي وزارت علوم خاطرنشان كرد: قطب‌هاي علمي كه تا پيش از اين به صورت موقت فعاليت مي‌كردند تا پايان سال جاري موافقت اصولي دريافت كردند.
وي افزود: 30 قطب علمي هم اكنون در كشور داراي موافقت اصولي تا پايان سال و 80 قطب علمي داراي موافقت قطعي هستند.
وي يادآور شد: در سال جديد مجوز فعاليت سه قطب علمي جديد در حوزه‌هاي دامپزشكي، كشاورزي و فني مهندسي صادر شده است.